1

Wózki Maximal

Wózek widłowy serii M

Sino-American Zhejiang Maximal Forklift Co., Ltd. Prezentuje zaawansowane technicznie maszyny produkcyjne oraz własną filozofię zarządzania. Będąc w posiadaniu międzynarodowego centrum produkcyjnego, linii produkcyjnych i montażowych, jak również linii kontroli jakości oraz testowania podzespołów wózków widłowych zarządzanych systemem komputerowym

1

Wprowadzenie

Technologia wykorzystywana przy produkcji serii M, jako pierwsza traktuje MAN-MACHINE jako główną ideologię łączenia międzynarodowych zaawansowanych rozwiązań technicznych. Wózki widłowe z serii M charakteryzuje wysoki poziom bezpieczeństwa, łatwość i wygoda obsługi. Połączeniu z nowoczesnym wyglądem, te nowoczesne urządzenia zyskują sobie zaufanie wielu krajowych i zagranicznych klientów.

System dynamiczny

Dopracowany, silny i ekonomiczny Xincai485, 490, 495BPG z silnikiem diesla oraz model WF491GP wyposażony w silnik benzynowy spełnią wymagania odnośnie niskiego poziomu hałasu i zużycia paliwa. Wersje C240, 4TNE92, 4TNV94L, 4TNE98 diesel oraz K21, K25
i benzynowy 4G64 są dostępne jako wersje opcjonalne. Wszystkie powyższe urządzenia wykorzystują technologię przekładni napędowej TCM, która zapewnia im niezawodność

1

System hydrauliczny

Aby zagwarantować minimalne straty ciśnienia oraz maksymalnie przyspieszyć czas podnoszenia masztu, w obwodzie, system hydrauliczny wykorzystuje giętkie
i sztywne przewody. Stosowane w układzie uszczelki pochodzą z importu z Japonii. Pozytywnie przeszły tysiące testów jakościowych.

Rozpraszanie ciepła

Najnowszej generacji model radiatora stosowany w wózkach z serii M znacznie zwiększa sprawność chłodzenia. Zaawansowana technologia rozpraszania ciepła na zewnątrz urządzenia wykorzystuje również specjalny kanał dyssypacyjny, który dodatkowo zwiększa skuteczność rozpraszania w pojeździe.

Komfort

Seria M to zaawansowany inżynieryjnie projekt spod znaku man-machine. Silnik połączony z pływającym pochłaniaczem wstrząsów, elastycznie podłączona oś skrętna podłączenie kolumny kierownicy. Reduktor zapewniający zmniejszenie momentu skrętnego, amortyzowana kabina wyposażona w wygłuszenie i izolację termiczną.
Wszystkie powyższe elementy zastosowano z myślą o komforcie pracy kierowcy. 

Czystość

Wszystkie silniki spełniają normy emisji zanieczyszczeń EPA Agencja Ochrony Środowiska). Silniki importowane do Unii Europejskiej spełniają normę czystości III stopnia i posiadają akredytację EPA.

Wydajność

Bezpieczne a jednocześnie wyjątkowo szybkie wznoszenie masztu podnośnika zapewnia doskonałą wydajność w pracy. Promień zawracania oraz szerokość osi regulacji z prawej strony zostały zmniejszone poprzez redukcję rozmiarów całości pojazdu.
W ten sposób zwiększono wewnątrz-magazynową mobilność urządzenia, jego przydatność do pracy w znacznie ograniczonej przestrzeni.

1

Bezpieczeństwo

Sterowanie gazem wbudowane zostało w system rur, tak więc  nie ulegnie awarii nawet w przypadku połamania niektórych z nich. Dzięki konstrukcji stanowiska kierowcy zapewniającej szeroki kąt widoczności, jego pole widzenia zostało znacznie powiększone zwiększając bezpieczeństwo pracy i umożliwiając jej szybsze wykonywanie.

 

  • 2.0-6.0 maszt duplex
  • 2.5-4.0 maszt  z wolnym skokiem
  • 4.3-6.0 maszt triplex
  • wózek specjalny z oparciem
  • widły o innych wymiarach
  • dwa koła napędowe z błotnikiem
  • barwione opony (białe, zielone)
  • kabina
  • ogrzewanie i klimatyzacja
  • gaśnica
  • podwójny filtr powietrza
  • pełne opony
  • wybrany kolor lakieru
  • LPG
  • przystawka
  • zasilanie LPG (pojedyncze lub podwójne)
  • rura wydechowa skierowana w górę
  • światło wsteczne